2015. január 23., péntek

Epilógus



Sziasztok!:)
Eljött ez a nap is! Az utolsó fejezet napja. Ebben a fejezetben 3 évvel tovább utazunk az időben.
Mielőtt valaki elszomorodna, így közlöm veletek, hogy a blog még nem zárja be a kapuit!
Lesz második évad, de arra egy még sokat kell várnotok, mert a tanulás mellett nem igen akad időm írni a blogot, így majd csak olyan 2-3 hét múlva hozom az új fejezetet.
Remélem tetszeni fog! :)
Puszi :*


Christian O'Donell
 3 év múlva
„ Kedves Naplóm!

Három hónap… Ennyi idő kellett, hogy túltegyem magam Luke-on és a szerelmi csalódáson. Ebben az időszakban nagyon sokat fogytam. Legalább 5 kilót, ha nem többet!

De azóta már minden sokkal jobb! Tavaly, az egyetem első évében megismerkedtem egy csodálatos fiúval, akit azóta magam mellett tudhatok. Vele tényleg megtapasztaltam, hogy mi is az igazi szerelem. Christian-től – a jelenlegi barátomtól –, annyi szeretet és törődést kaptam, amiről még álmodozni sem mertem! Ki merem mondani, hogy ő a világ legrendesebb, legcukibb, leghelyesebb fiúja. Teljesen elvarázsolt! Idősebb nálam 2 évvel, de nem számít a kor! Ügyvédnek tanul, szóval okos is!

Reggelente, mindig a cuki kis sms-eire ébredek, ha éppen nem együtt alszunk. De ha együtt alszunk, akkor reggel csókokkal ébreszt. Annyira édes! Érzem, hogy újra élek. Luke-kal sokkal másabb volt régebben… Olyan érzés mintha őt, csak kedveltem volna, mert a mostani érzéseim sokkal nagyobbak és szenvedélyesebbek, mint amiket Luke iránt tápláltam. Nem számít. Luke a múlt, Christian a jövő. Hm, de még milyen jövő! Ő is komolyan gondolja a dolgot kettőnk közt és én is. Ki tudja? Lehet, hogy jövő ilyenkor már jegyben fogunk járni, ami persze nem kétséges, mert már megemlítettük, hogy együtt akarunk élni és stb...

Ha már így a gondolatomba férkőzött Luke, akkor ő róla is írok pár sort. Börtönben volt… Mily meglepő… Anyu mesélte, hogy állítólag bolti lopáson kapták. Nem lett volna semmi gond, pénzbüntetéssel megúszhatta volna, de mivel már többször került bajba, így egy év börtönbüntetést kapott. Jó magaviseletért már rég kiengedték, most pedig figyelem alatt áll. Barátnők téren nem áll jól. Egy hét a maximum, amit kibír egy lány mellett. Rájuk un, és ott hagyja őket. A szülei gyűjtötték neki a pénzt, hogy bejuthasson egy egyetemre, ami a képességeinek megfelel, de ő inkább nem ment egyetemre. Ki tudja, hogy most miből él? A maffiához csak nem ment vissza. Jézus! Ennyi idő után is kiráz a hideg, amikor meghallom a maffia szót.„

A telefonom csörgése zavarta meg a naplóírásomat. Rápillantok a kijelzőjére, amin Christian édesen mosolyog. Egy pillanatra elkalandozok, hogy miket csináltak azok ajkak rajtam, majd gyors rányomtam a zöldre, hogy minél előbb halljam a hangját.
- Szia Édes! – szóltam bele a telefonba és már a levakarhatatlan mosoly terült el az arcomon.
- Bienvenue Beauté ! – jézusom, de imádom, amikor franciául beszél. Minden mocskosabbul hangzik franciául, főleg az ő szájából.
- Merre vagy? - a kollégiumi ágyamra feküdtem és álmodozóan a plafont kezdtem el nézegetni.
- Nem sokára a kollégiumnál leszek, most jöttem ki a suliból. Ha nem gond, akkor beugrom hozzád.
- Hm... Nem gond! Sőt! Már alig várom, hogy itt legyél. – mondtam lágyan.
- Mi van rajtad édes? – a vágyakozó hangja. Mindig elalélek tőle.
- Short és top. – szinte már suttogom.
- Uhh bébi. – sóhajt egy nagyot. – Sexy déesse.
- Imádom, amikor franciául beszélsz. – haraptam be az alsó ajkamat.
- Imádom, hogy imádod és tudod mit imádok még? Amikor az ajkadat harapdálod.
- Ennyire kiismerhető lettem, hogy tudod mikor harapdálom az ajkaimat?
- Igen, cica.

Pár perc múlva kopogtattak az ajtómon és egyből tudtam, hogy ez csak Christian lehet. Nagy vigyorral a képemen kinyitottam az ajtót és elképedtem a látványtól. Nem az állt előttem, akire számítottam. Nem Christian volt. A mosoly lehervadt az arcomon és a szívem is megállt egy pillanatra. Mit keres itt? Egyáltalán honnét tudta, hogy itt vagyok? Tátott szájjal és zakatoló szívvel néztem rajta végig. Haja az égnek állítva, patkó piercing-je eltűnt a szája sarkából, most is mint mindig, fekete pólót vett föl, fekete nadrággal. Istenem! Még mindig nem tudom feldolgozni, hogy itt áll előttem. Jaj, ne! Mindjárt itt lesz Christian is. Amilyen féltékeny típus, biztos, hogy ki fog akadni és én iszom meg a levét...

Emlegetett szamár. A szemem sarkából láttam, hogy felém tart. Amikor oda ért hozzám gyors, szűzies csókot nyomott az ajkamra, majd méregetően a ‘drága’ látogatómhoz fordult.
- Christian... én.... ühm... – alig tudtam megszólalni.
- Christian O'Donell. – nyújtott kezet  „vetélytársának” és elkezdődött a ki tud messzebbre pisilni verseny.
- Luke Hemmings. – fogott kezet a múlt és a jövő.




Bienvenue Beauté = Szia Szépség 
Sexy déesse = Szexy istennő

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Áháháhááááá, na majd Lüke rendet tesz itt! :DD Egyébként... miért is ment Lolához? o.O Nem ő volt az, aki szakított vele SMS-ben? Akkor mit keres Lola lakásán? Nem értem.. Mit akarhat? :/
    Christian meg... Sean O'Pry!!! *____* :DDDDD Kíváncsi vagyok, hogy mit fog szólni Luke-hoz a 2. évadban.. :DDD Vagyis.. írtad, hogy nagyon féltékeny típus, szóval biztos, hogy *he'll get drunk on jealousy*.. :DD De.. ugye nem fogja bántani Lolát? o.o :OO
    Siess a kövivel... vagyis a 2. évaddal, már tűkön ülök! ;)
    Puszi: Cassie

    VálaszTörlés