2014. november 28., péntek

21. fejezet


Halihó!:D
Nem fogok dumálni se semmi, hanem egyszerre a történettel kezdem!:D
Lola és az új suli... Gondolom mindenki kíváncsi rá, hogy mégis mi fog vele történni! 
Hát tessék... új suli... új emberek... új pasi?!
Bízom abban, hogy továbbra is fogjátok olvasni a blogot, attól függetlenül, hogy pár részen keresztül Nathan Sykes is benne lesz. 
(Ő az álom pasim.. szóval egy rossz szó és nem tudom, hogy mit csinálok ;))

# Lola
Nathan Sykes
A suli váltás senkinek sem egyszerű, főleg félévkor nem. A barátaimmal napi szinten tartom a kapcsolatot, és ami a legmeglepőbb, hogy Luke-kal is! Napi szinten órákig tudunk értelmetlen dolgokról beszélgetni. Egyben nagyon jó érzés, hogy ír és egyfolytában mosolygok, de így hogyan fogom elfelejteni? Akárhogyan is nézzük, még is csak ő volt az első „szerelmem”, még ha ő nem is szeretett. Elmesélte, hogy egész jól érzi magát az új suliban, csak az a gond, hogy nincsenek lányok, mert fiúiskolába ment. A női tanárokat sem tudja nézegetni, mert öregek. Ezen a kijelentésén nagyot kellett nevetnem. Valahogyan nem tudom elképzelni Luke-ot egy fiúval teli iskolában. De most inkább hagyjuk Luke-ot.

Első nap, mikor bementem az osztályterembe, az osztályfőnök és a diákok nagyon kedvesen fogadtak. Az egyetlen üres hely egy fiú mellett volt, így nem volt kérdéses, hogy hova kell majd leülnöm. Barna felzselézett hajú és zöld szemű, nálam egy kicsit magasabb volt, de nem sokkal. Nem nagyon beszélt velem. Vagy nem érdekeltem vagy visszahúzódó típus. A nevét is nagy nehezen árulta el. Nathan Sykes. A neve is és a kiejtése is szokatlan volt. Az egyik szünetben megkérdeztem egy lányt, hogy mit tud róla. Elmesélte, hogy brit származású és egy kicsit a családjáról is megtudtam pár dolgot. Azt is elmondta, hogy mindene a zene és a zongorázás. Erre a tényre hamarabb is rájöhettem volna, mert a füzeteibe egyfolytában zongorabillentyűket rajzolt. Ha a fiú kinézetét nézzük, akkor el kell, hogy mondjam, hogy helyes! Nem a legjobb, de azért nem rossz. Cuki kis arc gödröcskéi vannak. Kár, hogy nem mosolyog olyan gyakran. Próbáltam vele pár szót váltani, de esélytelen. Leragadtunk annál a résznél, hogy megdicsértem egy rajzát, amit az egyik füzetébe firkantott és hümmögött valami ’köszi’ félét. Hát erről ennyit. Kicsit rossz érzés, hogy padtársak vagyunk és nem is beszélünk egymással.

***

Az egyik nap végén a suli melletti parkolóhoz mentem, mert anyu előbb végzett a munkával és azt mondta, hogy elém jön. A parkoló előtt volt egy kis tér, ahol régi, már nem használt iskolapadok voltak és székek. Pár srác ott szórakozott. Nem igazán ismertem őket. Még azt is megkérdőjelezném, hogy egyáltalán láttam-e már őket az iskolába. Körülbelül hatan lehettek. Az egyiknél volt egy kosárlabda is. Nem akartam olyan feltűnően nézni őket. De ő nekik nem volt ilyen problémájuk. Égető tekinteteket éreztem magamon.
- Hé, Nathan! Ez nem az a csaj, aki melletted ül? – kiabált az egyik, mire akaratom ellenére a hang irányába fordítottam a fejemet.
Jobban végig néztem a srácokon és ott volt köztük Nathan is, aki egy kissé zavarban volt. Én sem voltam különb helyzetben. Lehajtottam a fejemet és mentem tovább, mintha mi sem történt volna.
- Hé, te várj! – kiabáltam utánam az egyik srác.
Nem álltam meg, mentem tovább.
- Hé! Neked beszélek! – futásra utaló hangokat hallottam, majd az illető hátulról megfogta a karomat.
- Áu! – kicsit felszisszentem, mert erős ragadott meg.
- Nyugi, nem bántalak! – tette fel védekezően mindkét kezét. – Te vagy az új lány, igaz? Hogy hívnak?
- Lola. – mondtam halkan.
- Hát Lola! Üdv a sulinkban. Én Jack vagyok. – itt egy kicsi szünetet tartott. – Tudod, a haveromnak, Nathan-nek nagyon bejössz. Nem lenne kedved csatlakozni hozzánk? – mutatott a háta mögé a fiúkra.
- Öhm… Nem kösz… Már itt vannak értem… És hát… - dadogtam.
- Nem tudom, hogy te mit látsz, de rajtad és a fiúkon kívül nincs itt senki. – húzta fel a szemöldökét.
Igaza volt. Körbenéztem és anyu még nem ért ide. Beparáztam. Nem akarok hat fiú társaságában lenni! Egy is sok, nem hogy hat!
- Gyere! Bemutatlak a spanoknak.
Már finomabban fogta meg a kezemet és a fiúkhoz vitt. Még ellenkezni sem tudtam, mert nem voltak jó kifogásaim.
- Srácok, ő itt Lola, az új lány. – próbáltam valami mosolyféleséget csalni az arcomra, de nem nagyon sikerült. – Lola, ők itt: Nick, Daniel, Ryan, Snoop és Nathan már ismered.
Ránéztem Nathan-re, de semmit sem tudtam leolvasni az arcáról. Nem volt újdonság.
- Szóval Lola! – szólalt meg Ryan – talán. – Mesélj magadról valamit!
- Öhm… - sose szerettem magamról beszélni. – Mit szeretnél tudni?
- Van barátod? – kérdezte a másik fiú.
- Nincs. – feleltem.
- És szeretsz énekelni? Nathan imád énekelni. Olyan hangja van, mint Michael Jackson-nak és úgy tud zongorázni, mint Bach.
- Lesz neki egy iskolai fellépése a jövő héten. Minden elmegyünk neki szurkolni. Te is eljöhetnél. – mondta Jack.
- Srácok most fejezzétek be! – szólt rájuk Nathan.
- Na? Lola? Jössz?
- Hát…öhm..én… - és ebben a szent pillanatban gördült be a jól ismert kocsi. – Bocsi, de megjött értem anyu. Szóval, örülök, hogy megismerhettelek titeket, és sziasztok. – hadartam el a búcsút.
Amilyen gyorsan csak tudtam, olyan gyorsan mentem az autóhoz. Két puszi után már el is hajtottunk a suli parkolójából.

Este felnéztem facebook-ra. Ennyi értesítésem még sohasem volt. Jack és a haverjai jelöltek be ismerősnek. Nathan-nel, már a suli kezdete óta ismerősök vagyunk, szóval ő nem volt az értesítéseim között, viszont egy üzenet jött tőle: 

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vááááááhh, nem igaz! :SS Rosszul küldte el előbb a kommentemet! Egy csomó részt kihagyott belőle.. :@ -.-" *nagyon ocsmány szavak*
      De egyébként ezeket írtam:

      BABY NAAAAAAAAAAAAAAAAAAATH!!!!!!!!!!!! ^____^
      Istenem, de hiányoznak...:'(
      A fejezet egyébként tök jó lett, örülök, hogy Lola jól érzi magát az új sulijában! :) Habár azt sajnálom, hogy nem maradtak együtt Lükével..:/ De sebaj, ha összejönnek Baby Nath-fel, akkor nagyon boldog leszek! ^^.
      Úristen, milyen aranyos üzenetet küldött már Nathan! Szeretem! *-* <33 :DDD Csak aztán nehogy kiderüljön, hogy ő is egy köcsög szemétláda..:c De egy ilyen kedves fiú nem lehet gonosz! Túl édes ahhoz, hogy gonosz legyen! :D ^^.
      Mark kilép a képből? :o Remélem azért, mert valaki legyilkolta! :D És kit/kiket kell utáljak helyette? Mert akkor most azonnal elkezdem utálni őket és a halálukat tervezni! ^-^ ;) Csak Nathant ne! Azt nem bírnám elviselni! :'c :D
      Lola pedig menjen el Nath fellépésére! :DD

      Ááááá!!!! Végig kell nézned a Zafírkéket, érted? VÉÉÉGIG!!! :DD Olyan édesek abban a filmben! *-* Amikor megnéztem, szó szerint bőgtem, annyira jó volt! :DD Jó, igaz, hogy az is közrejátszott, hogy már augusztus 17-e óta meg akartam nézni, és a fangirlt már nem bírtam magamban tartani.. :''DD xdd
      #WirLiebenSaphirblau

      A felvételiket pedig január 17-én írjuk, szóval nem tudok semmit, de azért köszi, hogy megkérdezted! :) Csak annyit tudok biztosra, hogy a matekom nagyon rossz lesz.. >_<" xdd

      Siess a kövivel és Gideon/Jannis legyen veled! ;)
      Puszi: Cassie

      Törlés
    2. Szia!:)
      Amikor kiválasztottam az új karaktert - azaz Nathan-t, egyből rád gondoltam, hogy odáig leszel érte, mert régebben jó pár blogod róla szólt.:) Nekem is nagyon hiányoznak, főleg Nathan! Amióta feloszlottak, nem igazán lehet róluk hallani. Nathan-ről is annyi infóm van, hogy solo albumon dolgozik és annyi...:/ Szerencsére van twittere és tudom olvasgatni a posztjait ^^
      Mark, végleg kilépett a képből... Pár rész múlva kell majd utálnod egy-két embert, addig is nyugi van!:) Annyit megsúgok, hogy nem Nathan-t kell utálnod!

      Zafírkék... Szóval..:D
      Pár napja youtube-ra feltették az egész filmet. Angol szinkronnal és felirattal le lehet tölteni néhány oldalról.
      Pár perccel ezelőtt fejeztem be a Rubinvörös nézését és majd ezután következik a zafírkék.. *-*

      Jövő hét pénteken vagy csütörtökön hozom a következőt! ;)
      Addig is Nathan Sykes legye veled! ;)

      Puszi :****

      Törlés
  2. Szia! Iszonyatosan jó lett. Bár eddig nem voltam Natan Shykes fanja, most megkedveltetted velem. Irtó cuki a srác. Tiszta jó hogy Lola örül az új sulinak. És már kezd barátkozni. Kicsit furi hogy nincs együtt Lükével. Na de majd lesz más. Várom a következőt! :)
    Ölel és puszil:
    xxCat :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy ez a rész is elnyerte a tetszésedet!
      Ugye hogy milyen édes Nathan?? *-* Azt mondják róla, hogy valóságban nagyon romantikus.. ^.^
      Nemsokára hozom a kövit!:)
      Puszi :****

      Törlés