2015. április 4., szombat

Húsvét + köszönet



Sziasztok!:)
Minden kedves olvasómnak kellemes húsvéti ünnepeket kívánok. Remélem a nyuszi sok-sok tojást és csokit hoz / hozott.
A másik bejelenteni valóm, az pedig a bloggal kapcsolatos. Nagyon szépen köszönöm a 62 feliratkozót. Egyszerűen felfoghatatlan számomra, hogy ennyien olvassátok a blogot és pozitív visszajelzéseket kapok. Mindjárt elsírom magam, annyira meg vagyok hatódva. 
Már sokszor olvashattátok, hogy írói válságba kerültem. Hát... ez a válság most is beköszöntött hozzám, így nem tudtam mást tenni, mint a második évadnak is megírni egy szép epilógust. Azt nem mondom el, hogy hányadik fejezet lesz az epilógus, mert nem akarom, hogy úgy álljatok minden egyes fejezethez, hogy 'na már csak ennyi meg ennyi fejezet és vége a történetnek'.
Mindenkit megnyugtatok, hogy nem, ismétlem nem zárom be a blogot az epilógus után. Olyan fejezeteket fogok írni, hogy 'Mi lett volna ha...'. Például: Mi lett volna, ha Luke szende, aranyos és visszahúzódó fiú lett volna. Vagy: Mi lett volna, ha Lola van a maffiába és ő az új diák? Szóval, ilyen fejezetekre lehet majd számítani. Na, meg persze, majd lesznek versenyek is, úgyhogy semmi képen nem tervezem a blog zárását. 
Kinek, hogy tetszik az ötlet??? :)
Nagyon szeretlek titeket olvasóimat és mindenkinek hatalmas nagy puszikat küldök! :*

2 megjegyzés:

  1. Köszi, neked is boldog húsvétot^^
    Hát igen megjött a sok sok csoki és cukor.
    És nem sokára ebből adódoan a sok plusz kiló is.
    De majd a tesi tanárom szünet után úgy is halálra futtat minket úgyhogy nem kell aggódni.....
    Vagyis max a futás közben érő szívroham miatt. De mindegy.
    És az írói válsággal kapcsolatban: mindenkivel elő fordul.
    Én is most kezdtem el írni.(még nem raktam ki netre)
    Csak nálam épp az ellenkezője történik mivel túl sok ötletem van a fejezetkehez és nem tudom melyik verzió legyen a végleges.
    Na mindegy.
    És igazad van az epiológussal kapcsolatban mivel tényleg sokan ezt hajtogatnák hogy "jaj már csak 2 rész:(".
    És örülök hogy lesznek Mi lett volna ha részek.
    Nagyon várom a következő részt!
    Happy Easter!

    VálaszTörlés
  2. Szia én nekem mindig is ez volt a kedvenc blodom és imádom, amúgy neked is boldog nyuszit meg sok csokit! :)

    VálaszTörlés