2015. február 7., szombat

Részelet a 2. évad 1. fejezetéből

Szia!:)
Még sajnos várnotok kell az első fejezetig, de addig is, hogy ne szomorkodjatok, hoztam egy kis ízelítőt.


- Bonjour. – köszöntöttem franciául, mire ő elmosolyodott és nyújtózkodott egyet.
- Tu es belle. – elmosolyodtam és egy puszit leheltem a szája sarkába.
- Mondtam már, hogy imádom, amikor franciául beszélsz? – haraptam be az alsó ajkamat, mert tudom, hogy erre egy kissé felizgul.
- Un mot de plus et vous n'aurez pas de culotte. – harapta be ő is az alsó ajkát.
- Nem tudom, hogy mit mondtál, de biztos, hogy valami szexiset.
Ezzel a lendülettel maga alá fordított és szenvedélyesen csókolni kezdett, majd egy csodálatos fél órát töltöttünk el a ruháink nélkül a hetedik mennyországban. 


Tu es belle = csodálatos vagy
Un mot de plus et vous n'aurez pas de culotte = Még egy szó és nem lesz rajtad bugyi
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése