2015. február 27., péntek

2.3. fejezet

Sziasztok!:)
A modul fülben szavazhattok, hogy eddig hogy tetszik a második évad.
A részek a hatodik fejezetig meg vannak írva és hirtelen olyan sok ötletem támadt, hogy már a harmadik évadon gondolkozok..:D De majd minden a maga idejében kiderül.
Jó olvasást! :)
Puszi :*

# Lola
- Tudom, hogy nagyon finom az ajkad, tanúsíthatom, de abbahagynád végre a rágcsálását? – kérdezte Christian, mikor beértünk a kollégiumi szobájába.

Nagyon hálás voltam Christian-nek, mert a bártól a kollégiumig vezető úton nem kérdezett és nem is szólt semmit sem. Mindvégig magához ölelt és simogatta hol a hajamat, hol pedig a karomat. Néha-néha előtört egy könnycsepp, amit gyors le is töröltem. Nem akarok soha többé Luke Hemmings miatt. Soha! Soha! Soha!

- Figyelj! – Chris megfogta a kezemet és lehúzott maga mellé az ágyra. – Tudom, hogy nem akarsz róla beszélni, de muszáj tudnom! Idegesít és összeroppant az a gondolat, hogy egy srác a múltadból szerelmet vall és meg akar csókolni.
Vettem egy mély levegőt, összeszedtem minden gondolatomat és mesélésbe kezdtem. Elmondtam mindent Luke-ról. A maffiás dolgoktól a szép és a rossz napokig mindent. Nem tudtam Christian szemébe nézni, miközben elmeséltem neki majdnem az egész életemet. Mikor végre elhallgattam, vettem a bátorságot és rá néztem. Rezzenéstelen arccal meredt a kispárnájára, aminek a csücskét piszkálta.
- Kérlek, mondja valamit!
Félredobta a párnát és még közelebb csúszott hozzám.
- Nálad erősebb és kitartóbb lányt nem ismerek. – simogatta meg az arcomat. – De most mondom! Ha még egyszer hozzád ér, szétbaszom a fejét! – sziszegte a fogai között.
Éreztem, hogy a karja kezd megfeszülni, ezért megsimogattam izmos bicepszét, amitől újra ellágyult.
- Nem akarok senkivel sem osztozni rajtad! – adott egy pici puszit a szám sarkába. – Veled akarom leélni az életemet és nem fogom hagyni, hogy ez-a-mit-ugrálsz gyerek közénk álljon. – döntötte a homlokát az enyémnek és a számra súgta: - Je promets.

# Luke
Évek kellettek hozzá, hogy belássam, szükségem van rá! Azt hittem, hogy nem ő a hozzám való lány, de nagyot tévedtem! Elhagyott... elhagytam... és mi lett belőlem? Egy nagy nulla. Ő pedig boldog egy másik sráccal... Na, de nem sokáig!!! Teszek én róla, hogy ne legyen felhőtlen a boldogságuk. Az olcsó kis motelbe, ahol megszálltam, bementem a szobába és bekapcsoltam a laptopot. Akkor csináljunk kamu profilt:

Név: Maia McVey
Nem: nő
Kor: 20
Hely: Darwin
És a játék elkezdődött...

# Lola
Reggelem, Christian telefonjának a pittyegésére ébredtem. Kis szerelmem a takaró csücskét magához szorítva aludt. Lassú, halk mozdulattal kikeltem az ágyból és az asztalhoz mentem, ahol az idegesítő hangokat kiadó telefonja volt. Üzenete érkezett. Mindig megszoktuk nézni egymás üzeneteit, és ez most sem volt másképp. Egyből az ‘elolvasom’ gombra kattintottam.

Feladó: Maia McVey
Címzett: Christian O’Donell
Hello sexy fiú! Olyan jó volt veled a múltkori este... Nem lenne kedved újra megismételni? Nagyon kívánlak már, te szex isten!

- Lola, gyere vissza! – szakított félbe Christian nyögése.
- Elfelejtheted, hogy valamikor is visszafeküdjek melléd. – nagyon ideges lettem.
Olyan erővel szorítottam a telefonját, hogy azt hittem összeroppan.
- Miről beszélsz? – ült fel az ágyon.
- Erről, bazd meg! – dobtam hozzá a mobilját.
Megkerestem a ruháimat, gyors felöltöztem és már el akartam hagyni a szobáját.
- Lola, várj! Fogalmam sincs ki ez a Maia! – szavatkozott.
- Te papoltál itt nekem tegnap este, amikor mást is baszogatsz mellettem. – kimentem a szobájából és olyan erővel csaptam be az ajtaját, hogy ez egész ház, épület beleremegett.




je promets = ígérem

4 megjegyzés:

  1. Juj
    Már nagyon vártam!!!
    Imádom!!!!!
    Háhá Dominika mondtam hogy én leszek az első kommentelő bármi áron!!
    (Dominika=olvassa a blogot és az osztálytársam)
    Kb mikor jön a kövi rész?

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan kommenteltem nehogy valaki beelőzzön.
    Úgyhogy csak most olvastam el.
    És hogy mondjam.......
    Lecsapom Luke-ot egy k@baszott nagy serpenyővel,felvágdosom apró darabokra a maradványait berakom egy szemetes zsákba és kidobom a kukába. Majd elköltözök Mexikóba és nevet válzoztatok!
    Igen ez lesz a tervem........
    Átgondolva tényleg Fenimista vagyok.....
    És Lola annyira sajnálom szegényt!
    Luke miatt szenved megint!!!
    Fuss Luke fuss amíg tudsz mert ELKAPLAK!!!!!
    Jaj és Christian annyira sajnálom szegényt mert azt se tudja ki az a csaj aztán miatta veszekednek Lolával.
    Else merem képzelni mi lesz ha Christian megtudja az igazságot.
    Szegény Luke!Hát baromira nem sajnálom!!!!
    De várjunk csak addigra már Chris drágám nem tud csinálni semmit Luke-val mert addigra már csak Luke maradványai lesznek csak!!!
    Muhahahaha........
    Kezdek félni magamtól:-)
    De nem baj.
    Nagyon nagyon eszméletlenül nagyon várom a kövi részt!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy ennyire tetszik a történet!
      Elmosolyodtam, ezen a 'ki lesz az első kommentező' versenyen!:)
      Jövő héten pénteken hozom a következő részt. Mindig péntekenként szoktam, kivétel amikor suli szünet van, mert akkor heti két rész kerül fel ;)
      Puszi :*

      Törlés
  3. Hát ez valami SZENZÁCIÓS!!! Csak most értem a végére de nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés