2014. december 24., szerda

Karácsony

"Az emberek azért örülnek a karácsonynak,
mert tudják, hogy akkor jön el a csodák ideje."

  
Sziasztok!:)
Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én már nagyon vártam a Karácsonyt, de főleg a szünetet. Semmi karácsonyi hangulatom sincsen, de remélem, hogy estére megjön a kedvem, amikor jön majd a Jézuska. Nálunk - jelenleg - süt a nap. Ha kinéz az ember az ablakon azt hinné, hogy nyár van, annyi különbséggel, hogy nagyon hideg van. Nekem nem hiányzik a hó, de azért jó lenne, ha esne. A hangulatom is jobb lenne egy kicsivel.
Nagyon - nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek!
Remélem sok ajándékkal és szeretettel gazdagodtok.
A szünetben pihenjétek ki magatokat, helyettem is! Ha le megy az ünnep, a rokon látogatás, bele kell vetnem magamat a tanulásba, mert sok dolgozatot fogok írni szünet után. Nincs megállás!
Sok - sok puszit küldök mindenkinek!:)
Legyetek jók és vigyázzatok magatokra!:)

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Neked is boldog karácsonyt! :DD
    Hát... nálunk is dettó ugyanez van az időjárás terén; hét ágra süt a nap, de kint meg lefagy a popsid is! :'DD Az igazat megvallva nekem sincsen karácsonyi hangulatom, idén olyan laposnak érzem az egészet..:/
    Sok sikert a dogákhoz, majd szorítok!! ^^ ;)
    Még egyszer Neked is boldog karácsonyt, és Te is vigyázz magadra! :)
    Ölel: Cassie

    VálaszTörlés
  2. Boldog Karácsonyt Neked is!! :) Haha, nálunk is hét ágra sütött a nap. Pedig én alapvetően imádom a havat, mivel ilyenkor tudunk menni síelni, snowboardozni, vagy csak simán ki a kertbe a haverokkal hócsatázni és/vagy hóembert építeni... Ah, hiányoznak már a fehér karik :(
    Nekem is rengeteg dogát kell írnom, szóval átérzem a helyzeted :/ Mindenképp jó jegyek kellenek, amikhez meg hát tanulni kel...
    Kellemes "maradék" szünetet! ^_^ xx

    VálaszTörlés