2014. november 1., szombat

Díj #3

Köszönöm szépen a díjat Halie-nek!

Nagyon - nagyon szépen köszönöm a díjat! Jelenleg a fellegekben vagyok, hogy ez már a harmadik díja a blognak!

Szabályok:
Írd ki, hogy kitől kaptad!
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld el 11 embernek!

Magamról:
1.: A Kedvenc filmem a Rubinnvörös c. film lett. :$
2.: Imádom Nathan Sykes-t. *-*
3.: Szeptember voltam Londonba és áhw *-*
4.: Szeretek romantikus regényeket olvasni. Most is épp azt olvasok.
5.: Tizedikes vagyok.
6.: Halloween-ra csontváznak akarok beöltözni.
7.: Teen Wolf lett a kedvenc sorozatom.
8.: Annyira örültem, hogy több, mint 40 feliratkozóm van a blogon. :)
9.: Szeretnék belekezdeni még egy blogba, amiben Niall Horan és Luke Hemmings a főszereplő csak semmi ötletem sincsen a történet kapcsán.
10.: A kedvenc könyvem az Anna és a francia csók.
11.: Nagyon - nagyon szeretek táncolni.

Válasz:
1. Miért blogolsz?
Ez nagyon-nagyon jó kérdés, de sajnos a válaszon még sosem gondolkoztam el igazán. Talán azért, mert megszeretném osztani másokkal is a gondolataimat.
2. Ki a kedvenc íród, a Blogger világból?
Egyértelmű!!! Cassie Taylor <333
3. Melyik a 10 kedvenc blogod?
Öhm... Ó, Rómeo és a The dark of past biztos bent van a top 10-ben! Ezt a két blogot rendszeresen olvasom. Más blogokat, most nem tudok felsorolni, mert nem igazán szoktam mostanság belekezdeni új történetekbe. Ha ezt a kérdést nyáron tetted volna fel nekem, akkor kapásból tudtam volna tízet írni, de mostanra azok a történetek befejeződtek.
4. Ünnepelted a Halloween-t?
Buliba mentem.
5. Mit tettél az olvasóidért legutóbb?
Ha ez számít, akkor hamarabb feltettem egy részt a szokásosnál :$
6. Melyik a kedvenc könyved?
Anna és a francia csók
7. Mi volt a címe annak a könyvnek, amit legutóbb olvastál?
Csókolj meg a fagyöngy alatt!
8. Mi a véleményed, azokról a bloggerekről/bloggerinákról akik akkor hoznak következő fejezetet, ha összegyűlik XY pipa, XYZ megjegyzés és UYX olvasó?
Ezek az írók csak arra törekednek, hogy sikeresebb legyen a blogok... Hát elég szánalmas... Én személy szerint ilyenkor direkt nem csinálok semmit sem.. (Lehet utálni...)
9. Hány blogot vezetsz?
Jelenleg egyet, ezt a Good Girl or Bad Girl-t, de szeretnék még egy blogot nyitni, de még nincs meg az alap sztori.
10. Mire vagy büszke?
Családomra és a barátaimra.

Kérdéseim:
1.: Melyik sztár utálod a leginkább?
2.: Ki a kedvenc énekesed / énekesnőd?
3.: Ki a kedvenc írod?
4.: Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
5.: Ki a leghelyesebb fiú / férfi a sztár világban?
6.: 1D vagy 5SOS?
7.: Mi a kedvenc telefonmárkád?
8.: Vámpírnaplók vagy Teen Wolf?
9.: Kedvenc dalod?
10.: Mióta blogolsz?
11.: Mi inspirált, hogy blogolni kezdj?
 
Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése