2014. november 14., péntek

19. fejezet



OMG!!! O.o Már a 19. fejezetnél tartunk?! Hogy repül az idő!!! 
Belekezdtem egy új blogba, de még nem kürtölöm ki, mert szeretném, ha úgy fogadna titeket a blog, hogy minden kész van. Design, fejléc, trailer, stb... Annyit elárulok, hogy Niall Horan és Chachi Gonzales lesz a főszereplő. (Aki nem tudja, hogy ki az a Chachi Gonzales, nézzen utána! Nagyon szép és tehetséges lány.)
Most pedig visszakanyarodva ehhez a bloghoz...
Eljött a téli bál... Vajon Lola megbocsájt Luke-nak és együtt mennek?
Olvasd el és minden kiderül! ;)


# Lola
Milyen szép ez a plakát! – gondoltam magamban. Milyen kár, hogy nem megyek… Pedig ez lenne a legszebb estém, ha Luke-ról nem derültek volna ki a dolgok és Mark nem tette volna azt, amit. Anyunak elmondtam a Mark-os dolgot és tisztára ki volt akadva. Még az igazgatóhoz is bement, de ő csak azt mondta, hogy beképzeltem ezt az egészet. Szó szerint hülyének nézett. Állítólag Mark mindent tagadott. Még azt is letagadta, hogy külön órát adott volna, így nem volt kérdéses az, hogy kilépek-e a röplabda csapatból. A lányok nagyon sajnálták a döntésemet, de nem lett belőle nagy gond, mert vannak beugró emberek. Sajnos ez a kis történet kiderült és könnyen pletykává alakult. Most mindenki úgy tekint rám, hogy hazudós vagyok, mert „bekamuztam, hogy csókolóztam az edzőmmel”.

- És akkor most kivel jössz a bálba? – gondolkodásomat Kate barátnőm zavarta meg.
- Senkivel, mert nem megyek. – rántottam meg a vállaimat, majd a tornaterem felé vettük az irányt, hogy besegítsünk a báli előkészületekben.
- Akkor gyere egyedül!
- Egyedül? Egy bálra? Ugyan már! Biztos, hogy nem!

Beérve a tornaterembe egyből megpillantottam Luke-ot. Épp egy fiú csoport társaságában volt és megpróbálták szétszedni az összekuszálódott égősorokat. Alig fél másodperc erejéig néztem őt, majd követtem Kate-et. A főszervező azt a feladatot adta, hogy a teremben lévő félkör alakzatban elhelyezkedő asztalokra tegyünk terítőt és csillag alakú mécseseket. A téli bál témája: ,,Egy éj a csillagok alatt”, így a stílus: kék, fehér és arany színpompa. A terítők kékek, mint az ég; rajtuk az aranyszínű mécsesek a csillagok és hát a fehér… a fehéret még nem tudom. Bizonyára a poharak vagy a tányérok lesznek fehér színűek. Vagy esetleg épp mindkettő.

Az utolsó terítőnél járva valaki odaszólt nekem. Csak látásból ismertem a fiú, de a nevét nem tudtam.
– Nocsak, ki van itt? A hazug, aki lesmárolta az edzőét. Esetleg egy kis ízelítőt is adtál neki a finom husikádból? – csapta meg finoman oldalról a seggemet.
Annyira lesokkolt ez a jelenet, hogy egy hang sem jött ki a számon. Nagyon megalázó volt, mert mindenki, aki a teremben volt látta és hallotta. Lesokkolva álltam és csak a srác vigyorgó arcát láttam, amíg egy erőteljes hang ki nem zökkentett meglepődött állapotomból.
- Tűnj a közeléből! – hátrafordultam és Luke-kal találtam magam szemben, de ő nem engem nézett, hanem a srácot, aki még jobban vigyorogni kezdett.
- Jön a megmentő ex pasi. – csapta össze a tenyerét. – Gondolom azért szakítottatok, mert Lola csókolózott az edzőével, igaz? – pillantott rám. – Na, gyere cica. – biccentett a fejével. – Megengedem, hogy az öltőbe kielégítsd a vágyaimat. – húzta perverz mosolyra a száját.
Nem sokáig élvezhette ki a nagy menőséget, mert Luke hirtelen neki rontott. Pólójánál fogva megragadta és felhúzta magához, úgy hogy a srácnak lábujjhegyre kellett állnia. Kicsit megijedtem, ezért tettem egy-két lépést hátra fele, de nem menekültem el. Tudtam, hogy ha elfajul a dolog, akkor annak csak is én lehetek a felelőse.
- Na ide figyelj, cica. Ha meghallom, hogy még egyszer ilyeneket mondasz Lola-nak, hogy hazudósnak nevezed vagy azt akarod, hogy kényeztessen, ígérem neked, hogy a puszta kezemmel fogom kitekerni a nyakadat. Megértetted? – a srác erre csak bólogatott, majd Luke elengedte. – Fuss!
A srác elfutott, vagyis csak sietősen lépkedett ki a teremből. Körülnéztem a tornateremben és minden szempár ránk szegeződött.
- Jó volt a műsor? – kérdezte „megmentőm” mire mindenki elfordította a tekintetét és csinálták tovább a munkájukat. – Minden oké? – kérdezte már nyugodtabban.
- Igen… és köszönöm… hogy… szóval… - dadogtam, mint valami öt éves kislány.
- Hát… jól van… - ezzel a mondattal sarkon fordult és ő is csinálta tovább a feladatát.
Mit akart ez jelenti, hogy „jól van”? Nem azt kellett volna neki mondania, hogy „szívesen” vagy hogy „nincs mit”?!

***

# Luke
Nem volt semmi kedvem elmenni a téli bálra, azok után, hogy elhívtam Lola-t, majd szakítottunk, de a haverok addig nem hagytak békén, amíg bele nem egyeztem, hogy elmegyek. Azzal a címszóval vágtunk neki az éjszakának, hogy megnézzük a felhozatalt, és ha úgy gondoljuk, akkor lelépünk és elmegyünk a kikötőhöz iszogatni. Ezért vettem a nagy-nagy fáradságot és kiöltöztem. Öltöny, csokornyakkendő és minden, ami kell. 



Elérve a sulihoz, párok ezreit láttuk, akik abban a hitben éltek, hogy ez lesz a legszebb estéjük. Tornateremhez vezető folyosó fala tele volt lufikkal és égősorokkal aggasztva. Mennyit szenvedtem azokkal az égősorokkal. – gondoltam magamban. Az ajtó félfája is tele volt lufikkal. Nekem ez már nagyon csicsás volt, de mit számít az én véleményem? Beérve az ajtón, egy kis rész ki volt alakítva, ahol a párok vagy esetleg a barátok tudtak közös képet készíteni.
- Hé! – szólalt meg az egyik haverom. – Nem készítünk egy közös képet? Meg kellene örökíteni az utókor számára, hogy lássák milyen jóképű srácok voltunk. – nevetett a saját „poén”-ján.
Beálltunk a sorba, majd mikor ránk került a sor, bepózoltunk és készítettek rólunk egy képet. Kicsit furán néztek ránk, hogy 4 szingli pasi fényképeszkedik. Biztos vagyok benne, hogy valakik melegeknek néztek minket, ami a szokatlannál is furább lett volna. Az utunk a puncsos tálhoz vezetett. Öntöttünk magunknak, majd Ashton elővett egy kis üveget az öltönye belső zsebéből, amibe alkohol volt. Mindannyiunk puncsába öntött egy keveset.
- Csak, hogy jól mulassunk. – tette hozzá.
- Akkor uraim! Mire igyunk? – szólalt meg Calum.
- Arra, hogy becserkészem azt a szőkét. – mutogatott Michael egy szőke csajra.
- A csajokra! – emelte poharát magasba Ashton.
- A csajokra! – mondtuk egyszerre, majd koccintottunk és beleittunk a poharunkban.
- Elnézést. – jött oda egy végzős srác, hogy két pohárba öntsön puncsot, ezért félre álltunk.
Nem kerülte el a figyelmemet – akárhogyan is próbálta takarni a poharat -, de az egyikbe egy tablettát tett bele. Bizonyára valamilyen drog. Óvatosan követtem a szemeimmel, hogy kinek viszi azt a poharat és lesokkolt a látvány. Lola-nak vitte, aki gyönyörű vörös ruhában volt! Se szó, se beszéd, ott hagytam a fiúkat és Lola felé vettem az irányt. Abban a pillanatban értem oda, mikor elvette a sráctól a poharat.
- Lola, ne idd meg! – szóltam rá, majd rám nézett.
- Na, és miért ne?!
A srácra néztem, akinek az arcáról semmi érzelmet nem tudtam kiolvasni. Majd újra Lola-ra néztem, aki dühös arccal pillantott vissza rám.
- Táncoljunk! – kivettem a kezéből a poharat és a srác kezébe nyomtam.
Kicsit kifröccsent a puncs a srác öltöny ujjára, de valahogyan nem tudtam sajnálni. Figyeltem rá, hogy gyengéden fogjam meg Lola karját, majd a táncparkettre vezettem. Felvettük a helyes tánctartást és lépegetni kezdtünk.
- Miért csináltad ezt Hemmo? Csak kedvességből hozott nekem puncsot.
- Hemmo?!  - elmosolyodtam. Ritkán szokott így hívni, de olyan aranyos, mikor így szólít.
- Luke! – vágta rá éles hangnemben.
- Úgy se hinnél nekem. – forgattam meg.
- Lehetséges, de akkor is elmondhatnád.
- Drog tett az italodba. – fújtam ki a levegőt.
- Drogot? – kérdezte lenézően.
- Láttam.
- És ha az ő poharában volt a drog?
- Végig követtem a szememmel azt a poharat… - vettem egy mély levegőt, majd kifújtam. – Mindegy, mondtam, hogy úgy se hinnél nekem.
A táncunkat egy színpadon álló lány hangja zavarta meg, aki bejelentésre készült, mert a kezében tartotta a mikrofont.
- Lányok és fiúk! Eljött a perc, amire mindenki várt. Szeretném, bejelenti a bál hercegét és hercegnőjét. Az elmúlt két hétben szavazhattatok és most kiderült, hogy ki kapta a legtöbb szavazatot. A bál hercegnője, dobpergést kérnék, nem más, mint Ashely Stewart. – A lány felment a színpadra, ahol a fejére tették a tiarát. - A hercegnőhöz kell egy herceg is, aki nem más, mint Luke Hemmings. – Én?
- Gratulálok. – szólalt meg mellettem Lola.
- Gyere Luke! – szólított meg a mikrofonos csaj, majd elindultam.
Felmentem a színpadra, ahol a fejemre tették a koronát, majd összeölelkeztem a „hercegnőmmel”.
- Most pedig következzék a hercegnő és a herceg közös tánca. – mondták be mikrofonba.
Odamentem a lányhoz, elkértem tőle a mikrofonját, majd így szóltam:
- Köszönöm, hogy herceggé választottatok, de én az igazi hercegnőmmel szeretnék táncolni, és nem ő vele. – mutattam a „hercegnőre”.
Bejelentésemre elkezdtek fújozni, de nem igazán tudott meghatni. A „hercegnő” szép kis jelzővel illett meg, de nem foglalkoztam vele. A táncparketten céltudatosan mentem. És, hogy kihez mentem? Az igazi hercegnőmhöz, Lola-hoz.
- Táncolnál velem?

4 megjegyzés:

  1. Jajj ez milyen cuki már :D <3
    Nagyon jó rész lett és várom a következőt <3

    VálaszTörlés
  2. *___________* Luuuuuukeeeeeee!!!! *__________*
    Muszáj kibékülniük, hallod!!! Lola nem állhat ellen ennyi cukiságnak! :c :D És ajánlom, hogy táncoljon vele, mert ha nem, akkor nem fogok jótállni magamért! :S
    És kérlek szépen... egyenesen könyörgök, hogy nyírd ki Mark-ot a közeljövőben! Kérlek! Ezzel mindenkinek jobb lenne! :) :DD És azt a srácot is nyírd ki, aki beszólt Lolának, és azt is, aki drogot tett az italába! :S Nagyon felcseszték az agyamat... Fúú... :''DD
    Siess a kövivel! ^^. Tudni akarom, hogy Lola végül táncolni fog-e Lükével vagy sem! :P :DD
    Puszi: Cassie

    VálaszTörlés
  3. Juuuuuj <3 Hát, hogy Hemmo most milyen cuki volt, istenem... *-* Nekem az lesz a karácsonyi kívánságom, hogy Markot üsse el a busz XD Remélem hamar teljesül :P

    VálaszTörlés
  4. Ú ez nagyon jó rész volt! Olyan gonosz volt az a srác aki beszólt Lola-nak, meg amelyik drogot csempészett az italába. Fú de szemetek! :/ De Luke mindkét esetben kivédte *---* Iszonyatosan szeretheti ;) Remélem azért a törtet happy end és nem depi end lesz. :) Ès azt is, hogy Lola igent mond a táncra Lukenak! :)
    Ölel és puszil:
    Cat xx.

    VálaszTörlés